Palautus ja vaihto

(Below in english)

Palautus ja vaihto

Palautusehdot Suomessa

Verkkokaupasta ostetut tuotteet tulee palauttaa/vaihtaa alla olevien ehtojen ja ohjeiden mukaisesti Postin kautta.

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakkaalle ei tule toimituskuluja Postissa, kun käyttää paketin lähettämisessä asiakaspalautustunnustamme 669952 tai Postin sivujen kautta saatavaa Helposti-koodia. Kaikista palautuksista veloitetaan kuitenkin käsittelykulu 5,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.

Pakkaa tuote / tuotteet hyvin, ja täytä ja liitä palautuksen mukaan lähetyksen mukana tullut tuotepalautuslomake.

Palautus Postin kautta:

Kirjoita paketin päälle osoitetietomme ja asiakaspalautustunnuksemme ja vie paketti Postiin. Asiakaspalautuslähetys Postin kautta on asiakkaalle maksuton. Asiakaspalautustunnuksemme on 669952

Voit lähettää paketin myös "Helposti-koodilla", lisätietoja löydät täältä: www.posti.fi/palautapaketti.

Jos tuote palautetaan Finland´s Alftoy Oy:lle muuta kautta, vastaa lähettäjä palautuksen kuluista ja niitä ei hyvitetä.

Palautusosoite on:

Asiakaspalautus

Finland´s Alftoy Oy

Kotkankatu 7

37140, Nokia

Asiakaspalautustunnus: 669952

 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusten käsittelyaika on 10 – 15 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle.

Mikäli asiakas palauttaa tilauksen Finland´s Alftoy Oy:lle kokonaisuudessaan, palautamme asiakkaalle tilauksen yhteydessä veloitetut alkuperäiset toimituskulut. Muussa tapauksessa toimituskuluja ei hyvitetä. Käsittelykulu 5,90€ veloitetaan kaikista palautuksista riippumatta siitä, että palautetaanko tilaus kokonaisuudessaan vai osa tilauksesta.

On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäiselle maksutavalla. Veloitamme 10 € kuluja noutamatta jääneestä tilauksesta. Toimipaikkapalautuksena palautunutta pakettia ei lähetetä uudelleen.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Finland´s Alftoy Oy ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.  


Saat tilauksen mukana vaihto- ja palautusohjeet.

Huom! Jos haluat palauttaa tuotteita, jotka olet ostanut "osta 3 maksa 2" -kampanjan tai vastaavan kampanjan aikana, teemme hyvityksen seuraavasti: Palauttaessasi tuotteen, jonka olet saanut maksutta, tuotetta ei hyvitetä sillä tuotetta ei ole veloitettu. Jos palautat maksetun tuotteen (tai tuotteet), mutta pidät ilmaisen tuotteen, tarjous purkautuu, ja sinulle jää maksettavaksi maksutta saamasi tuotteen alkuperäinen hinta. Hyvitämme tällöin maksutta saamasi tuotteen ja palautuksen hintaerotuksen.


Vaihdot

Vaihto onnistuu vain saman tuotteen eri kokoon tai väriin. Emme varaa vaihtoa varten tuotteita etukäteen. Lähetä tuote ylläolevien ohjeiden mukaisesti meille. Kun pakettisi saapuu ja tulee käsittelyyn, tarkistamme tuotetilanteen ja laitamme uuden tuotteen matkaan. Jos toivomasi koko on kuitenkin loppunut, laitamme sinulle hyvityksen maksuun alkuperäiselle maksutavalle. Saat kuittauksen sähköpostiisi, kun asiasi on käsitelty. 

 

Palautusehdot Suomen ulkopuolelta

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@bamboofamily.fi ja saat meiltä ohjeet palautukseen. Täytä ja laita palautuspaketin mukaan myös tilauksen mukana tullut palautuslomake.  

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys tehdään alkuperäiselle maksutavalle. Palautusten käsittelyaika on 10 – 15 arkipäivää.

Mikäli asiakas palauttaa tilauksen Finland´s Alftoy Oy:lle kokonaisuudessaan, palautamme asiakkaalle tilauksen yhteydessä veloitetut posti- ja pakkauskulut. Muussa tapauksessa toimituskuluja ei hyvitetä.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Finland´s Alftoy Oy ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.  

Saat tilauksen mukana vaihto- ja palautusohjeet, löydät ohjeet myös XXXX

Eurooppa

Saat palautusohjeet myös paperisena tilauksesi mukana. Palautuksen hinta on 15,00 euroa, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.


Euroopan ulkopuoliset maat

Saat palautusohjeet myös paperisena tilauksesi mukana. Palautuksen hinta on 20,00 euroa, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@bamboofamily.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

Return and exchange policy

Return and exchange policy in Finland:

In accordance with the Consumer Protection Act of Finland, you have the right to return an item within 14 days of receiving your order. The return right applies only to items that are in new, unused condition and in their original packaging. In Finland please use POSTI return services (ID 669952 for returns and exchanges. The return fee in Finland is 5,90€ which is always deducted from the refund. If the complete original order is returned, the original shipping cost is refunded, but the return fee 5,90€ is deducted. Exchanging to another product of the same value is free of charge.

Before the return shipment please fill in and include the return form to your package.

Address for returns or exchanges:

Asiakaspalautus
Bamboo Family
Kotkankatu 7
37140, Nokia
FINLAND

The return shipment is free when using POSTI services, and the customer return id is 669952. Keep the receipt of the return shipment until the refund is completed.

We will not accept returns after 14 business days. When the return is received and accepted, a refund will be made to the original payment method. The time for processing a return may take up to 10-15 working days.

If all products from the original order are returned, the original shipping fee will also be returned. If the return does not include all products of the original order, the shipping fee will not be returned. The return fee of 5,90€ is deducted from all returns regardless if the entire order is returned, or individual items of the order.

It is the customers obligation to make sure to pick up the package on time so that it is not returned to us. If a parcel is not picked up from the pick-up point the parcel will be returned to us and a refund of the order will be made and a fee of 10,00€ is deducted from the refund amount. Returned parcels will not be re-shipped.

In case the return shipment is lost during transportation, keep the receipt of the return shipment until you have received the refund. If a parcel is lost during transportation, and the customer cannot deliver proof of the shipment Finland´s Alftoy Oy is not obligated to make the refund of the items that have not been returned. 

You will receive the information and guidelines for exchanges along with your shipment.

 

Notice! If you have purchased items with a discount where the price of an item is reduced (For example: buy 2 get 3) in case of a return the discount is cancelled and the original price of the item with a reduced price is applied and will affect the refunded amount. For example: If you would like to return 2/3 of the items from a buy 2 get 3 order, the original price of the free item is reduced from the refund. 

 

Return policy outside of Finland:

In accordance with the Consumer Protection Act of Finland, you have the right to return an item within 14 days of receiving your order. The return right applies only to items that are in new, unused condition and in their original packaging.

Before the return shipment please fill in and include the return form to your package. Keep the receipt of the return shipment until the refund is completed.

We will not accept returns after 14 business days. When the return is received and accepted, a refund will be made to the original payment method. The time for processing a return may take up to 10-15 working days.

If all products from the original order are returned, the original shipping fee will also be returned. If the return does not include all products of the original order, the shipping fee will not be returned.

In case the return shipment is lost during transportation, keep the receipt of the return shipment until you have received the refund. If a parcel is lost during transportation, and the customer cannot deliver proof of the shipment Finland´s Alftoy Oy is not obligated to make the refund of the items that have not been returned. 

Europe

If you want to return an item/items from your order, please send a notification of return to our Customer Service team (info@bamboofamily). Include your name, order number and phone number and which items you want to return in the return notification. You will receive the label for the return shipment and instructions in the package with your order. The cost of the return is 15 EUR which will be deducted from the refund. You will also receive the instructions for returns along with your order. 

 

Outside of Europe

If you want to return an item/items from your order, please send a notification of return to our Customer Service team (info@bamboofamily.fi). Include your name, order number and phone number and which items you want to return in the return notification. Once we have received the notification, we will send you the shipping label and instructions by email. The cost of the return is 20 EUR which will be deducted from the refund. You will also receive the instructions for returns along with your order. 

  

Delivery problems and faulty products 

Should you not receive your package or if an item was damaged in transport or if the item ordered is faulty, contact us immediately by email info@bamboofamily.com. If the package was damaged in transport, a claim must also be made with the shipping company.

Notifications of faulty items must be made within 14 business days of receiving your order. 

Liquid error: Could not find asset snippets/upsell-now.liquid
Finnish