Käyttöehdot

(below in english)

KÄYTTÖ- JA TOIMITUSEHDOT

Voimassa 01.01.2021 alkaen

Päivitetty 04.02.2021

 

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Finland´s Alftoy Oy, 0765787-7. Tuotteita myydään kuluttaja-asiakkaille maailmanlaajuisesti. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta www.bamboofamily.fi

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilauksen viitteen/tilausnumeron
  • Antamasi yhteystiedot
  • Ostetut tuotteet ja niiden hinnan
  • Valitsemasi maksutavan

 

Finland´s Alftoy Oy pidättää oikeuden perua Asiakkaan tilauksen, kun kyseessä on selvä hinnoitteluvirhe. Hinnoitteluvirheen vuoksi tilaus voidaan perua, jos kyseessä on merkittävä ero tuotteen normaalihintaan ja keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen, että kyseessä on virhe. Hinnoitteluvirheeksi lasketaan esimerkiksi tilanne, että tuotteen hinta on 0,00 EUR.

 

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Klarna Bank AB:n maksupalvelut: Maksa myöhemmin ja Pilko maksu, PayPal maksupalvelut sekä Stripe Payments Europe ltd:n maksupalvelut: Visa, Mastercard, Amex ja Apple Pay.

--------------------

Maksupalvelutarjoajat

Stripe Payments Europe ltd 


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Stripe Payments Europe ltd. (IE3206488LH) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Stripe Payments Europe ltd näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Stripe Payments Europe ltd:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

https://stripe.com/

Klarna Bank AB

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

  • Maksa myöhemmin: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
  • Pilko maksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti. 

 

PayPal

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (LU 22046007) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

 

www.paypal.com


-------------

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika Suomeen on 4-5 arkipäivää ja muualle maailmaan 4-7 arkipäivää. Kampanjat, viikonloput ja pyhät, sekä kuljetuksessa tapahtuvat viivästykset saattavat vaikuttaa tilausten toimitusaikaan.

 

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä, riippuen tilauksen koosta.

 

Toimituskulut:

Toimitusmaa

Toimitusmaksu

Suomi / Kirje tai Postipaketti

3,90€

Suomi / Kotiinkuljetus

9,90€

Eurooppa

9,90€

 

 

Toimituksen seuranta:

Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantatunnuksen sähköpostitse tilausta tehdessä ilmoitettuun osoitteeseen.

 

Palautus ja vaihto

Palautusehdot Suomessa

Verkkokaupasta ostetut tuotteet tulee palauttaa/vaihtaa alla olevien ehtojen ja ohjeiden mukaisesti Postin kautta.

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakkaalle ei tule toimituskuluja Postissa, kun käyttää paketin lähettämisessä asiakaspalautustunnustamme 669952 tai Postin sivujen kautta saatavaa Helposti-koodia. Kaikista palautuksista veloitetaan kuitenkin käsittelykulu 5,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.

Pakkaa tuote / tuotteet hyvin, ja täytä ja liitä palautuksen mukaan lähetyksen mukana tullut tuotepalautuslomake.

Palautus Postin kautta:

Kirjoita paketin päälle osoitetietomme ja asiakaspalautustunnuksemme ja vie paketti Postiin. Asiakaspalautuslähetys Postin kautta on asiakkaalle maksuton. Asiakaspalautustunnuksemme on 669952.

Voit lähettää paketin myös "Helposti-koodilla", lisätietoja löydät täältä: www.posti.fi/palautapaketti.

Jos tuote palautetaan Finland´s Alftoy Oy:lle muuta kautta, vastaa lähettäjä palautuksen kuluista ja niitä ei hyvitetä.

Palautusosoite on:

Asiakaspalautus

Finland´s Alftoy Oy

Kotkankatu 7

37140, Nokia

Asiakaspalautustunnus: 669952

 Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusten käsittelyaika on 10 – 15 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle.

Mikäli asiakas palauttaa tilauksen Finland´s Alftoy Oy:lle kokonaisuudessaan, palautamme asiakkaalle tilauksen yhteydessä veloitetut alkuperäiset toimituskulut. Muussa tapauksessa toimituskuluja ei hyvitetä. Käsittelykulu 5,90€ veloitetaan kaikista palautuksista riippumatta siitä, että palautetaanko tilaus kokonaisuudessaan vai osa tilauksesta.

On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäiselle maksutavalla. Veloitamme 10 € kuluja noutamatta jääneestä tilauksesta. Toimipaikkapalautuksena palautunutta pakettia ei lähetetä uudelleen.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Finland´s Alftoy Oy ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.  

Saat tilauksen mukana vaihto- ja palautusohjeet.

Huom! Jos haluat palauttaa tuotteita, jotka olet ostanut "osta 3 maksa 2" -kampanjan tai vastaavan kampanjan aikana, teemme hyvityksen seuraavasti: Palauttaessasi tuotteen, jonka olet saanut maksutta, tuotetta ei hyvitetä sillä tuotetta ei ole veloitettu. Jos palautat maksetun tuotteen (tai tuotteet), mutta pidät ilmaisen tuotteen, tarjous purkautuu, ja sinulle jää maksettavaksi maksutta saamasi tuotteen alkuperäinen hinta. Hyvitämme tällöin maksutta saamasi tuotteen ja palautuksen hintaerotuksen.

 


Vaihdot

Vaihto onnistuu vain saman tuotteen eri kokoon tai väriin. Emme varaa vaihtoa varten tuotteita etukäteen. Lähetä tuote ylläolevien ohjeiden mukaisesti meille. Kun pakettisi saapuu ja tulee käsittelyyn, tarkistamme tuotetilanteen ja laitamme uuden tuotteen matkaan. Jos toivomasi koko on kuitenkin loppunut, laitamme sinulle hyvityksen maksuun alkuperäiselle maksutavalle. Saat kuittauksen sähköpostiisi, kun asiasi on käsitelty. 

 

 

Palautusehdot Suomen ulkopuolelta

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@bamboofamily.fi ja saat meiltä ohjeet palautukseen. Täytä ja laita palautuspaketin mukaan myös tilauksen mukana tullut palautuslomake.  

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys tehdään alkuperäiselle maksutavalle. Palautusten käsittelyaika on 10 – 15 arkipäivää.

Mikäli asiakas palauttaa tilauksen Finland´s Alftoy Oy:lle kokonaisuudessaan, palautamme asiakkaalle tilauksen yhteydessä veloitetut posti- ja pakkauskulut. Muussa tapauksessa toimituskuluja ei hyvitetä.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Finland´s Alftoy Oy ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.  

Saat tilauksen mukana vaihto- ja palautusohjeet.

Eurooppa

Saat palautusohjeet myös paperisena tilauksesi mukana. Palautuksen hinta on 15,00 euroa, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.


Euroopan ulkopuoliset maat

Saat palautusohjeet myös paperisena tilauksesi mukana Palautuksen hinta on 20,00 euroa, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@bamboofamily.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Finland´s Alftoy Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Finland´s Alftoy Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmansille osapuolille. Tietoja luovutetaan kolmansille osapuolille ainoastaan yllä mainittuihin ehtoihin liittyen, tällainen taho on esimerkiksi maksupalveluntarjoajat.

Force majeure: Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (sodan, luonnon tapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), tällöin ei asiakkaalla ole oikeutta saada korvausta Finland´s Alftoy Oy:ltä.

Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.

 

 

Terms & Conditions

 Effective from 01.01.2021

Updated 04.02.2021

General information

The products are sold by Finland´s Alftoy Oy (FI07657877). We sell products to private individuals in Finland and worldwide. All prices include VAT in the European Union. Other possible costs (for example import taxes outside the European Union) are not included in the prices and are the responsibility of the customer. We reserve the right to change prices and shipping costs. 

 

Ordering

The products are ordered primarily from www.bamboofamily.fi via the shopping cart.

All orders are confirmed by email and include the total price of the order, shipping costs and products ordered. To receive an order confirmation, a correct email address should be provided when ordering.

The customer agrees to the terms and conditions when placing an order.

Order confirmation

For all orders placed at bamboofamily.fi will send an order confirmation email which provides:

  • the reference number/ order number
  • the contact information you have provided
  • ordered products and quantities
  • the payment method of your choice

Finland´s Alftoy Oy reserves the right to cancel an order placed by the Customer if a significant mistake is made in the pricing of the product. A mistake like this would be a significant difference to the normal price or the market price of the product, and an average customer could understand that there is a mistake in the price. An example of this would be for example if the price of an item is 0,00 EUR.

 

Payment methods

The products/services and applicable shipping fees will be paid when placing the order. The following payment methods are accepted: Stripe Payments, Klarna Bank AB and PayPal. 

-------------

Stripe Payments Europe ltd

Payment service provider

Stripe Payments Europe ltd acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Stripe Payments Europe ltd will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Stripe Payments Europe ltd will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.

www.stripe.com

-------------

Klarna Bank AB (publ)

In cooperation with Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden, we offer you the following payment methods. Payment is to be made to Klarna.

  • Pay in [14] days: The payment period is 14 days from shipment of the goods or tickets/ availability date of the service. You can find the complete terms and conditions for the markets where 
  • Financing: With the financing service from Klarna you can pay your purchase in flexible or fixed monthly instalments according to the conditions stated in the checkout. The instalment payment is due at the end of each month after submission of a separate monthly invoice by Klarna.

The payment methods Pay in [14] days, Slice It and direct debit are only available in case of a positive credit assessment. For this purpose, during the order process and handling of your purchase, we forward your data for an address and credit check to Klarna. We can only offer you the payment methods available based on the result of the credit check. General information about Klarna and the user terms per country can be found on klarna.com. Your personal data is handled in accordance with applicable data protection law and in accordance with the information in Klarnas privacy statement.

 

 

Shipping and delivery

Delivery time

4-5 business days in Finland, 4-7 business days worldwide, when products are in stock. Shipping delays due to the carrier, weekends and holidays may affect delivery time.

The home delivery option in Finland delivers the package directly to your home during the next working day after the order is dispatched from our warehouse. If it cannot be delivered (if no one is there to receive the package) the package will be delivered to the nearest pick up point. Remember to always fill in your phone number correctly to receive shipping updates!

 

Shipping costs

Shipping costs include the cost of shipping & packaging. The shipping costs depend on the order value and the delivery method chosen.

 

Destination

Shipping cost

Finland / Standard

3,90€

Finland / Home delivery

9,90€

Europe

9,90€

Other countries

29,90€

 

 

Shipment tracking

Once your order has been shipped, you will receive an email with a tracking code for your package. You can check the shipping status of your package.

 

Return and exchange policy

Return and exchange policy in Finland:

In accordance with the Consumer Protection Act of Finland, you have the right to return an item within 14 days of receiving your order. The return right applies only to items that are in new, unused condition and in their original packaging. In Finland please use POSTI return services (669952) for returns and exchanges. The return fee in Finland is 5,90€ which is always deducted from the refund. If the complete original order is returned, the original shipping cost is refunded, but the return fee 5,90€ is deducted. Exchanging to another product of the same value is free of charge.

Before the return shipment please fill in and include the return form to your package.

Address for returns or exchanges:

Asiakaspalautus
Bamboo Family
Kotkankatu 7
37140, Nokia
FINLAND

The return shipment is free when using POSTI services, and the customer return id is 669952. Keep the receipt of the return shipment until the refund is completed.

We will not accept returns after 14 business days. When the return is received and accepted, a refund will be made to the original payment method. The time for processing a return may take up to 10-15 working days.

If all products from the original order are returned, the original shipping fee will also be returned. If the return does not include all products of the original order, the shipping fee will not be returned. The return fee of 5,90€ is deducted from all returns regardless if the entire order is returned, or individual items of the order.

It is the customers obligation to make sure to pick up the package on time so that it is not returned to us. If a parcel is not picked up from the pick-up point the parcel will be returned to us and a refund of the order will be made and a fee of 10,00€ is deducted from the refund amount. Returned parcels will not be re-shipped.

In case the return shipment is lost during transportation, keep the receipt of the return shipment until you have received the refund. If a parcel is lost during transportation, and the customer cannot deliver proof of the shipment Finland´s Alftoy Oy is not obligated to make the refund of the items that have not been returned. 

You will receive the information and guidelines for exchanges along with your shipment.

 

Notice! If you have purchased items with a discount where the price of an item is reduced (For example: buy 2 get 3) in case of a return the discount is cancelled and the original price of the item with a reduced price is applied and will affect the refunded amount. For example: If you would like to return 2/3 of the items from a buy 2 get 3 order, the original price of the free item is reduced from the refund. 

 

Return policy outside of Finland:

In accordance with the Consumer Protection Act of Finland, you have the right to return an item within 14 days of receiving your order. The return right applies only to items that are in new, unused condition and in their original packaging.

Before the return shipment please fill in and include the return form to your package. Keep the receipt of the return shipment until the refund is completed.

We will not accept returns after 14 business days. When the return is received and accepted, a refund will be made to the original payment method. The time for processing a return may take up to 10-15 working days.

If all products from the original order are returned, the original shipping fee will also be returned. If the return does not include all products of the original order, the shipping fee will not be returned.

In case the return shipment is lost during transportation, keep the receipt of the return shipment until you have received the refund. If a parcel is lost during transportation, and the customer cannot deliver proof of the shipment Finland´s Alftoy Oy is not obligated to make the refund of the items that have not been returned. 

Europe

If you want to return an item/items from your order, please send a notification of return to our Customer Service team (info@baboofamily). Include your name, order number and phone number and which items you want to return in the return notification. You will receive the label for the return shipment and instructions in the package with your order. The cost of the return is 15 EUR which will be deducted from the refund. You will also receive the instructions for returns along with your order. 

 

Outside of Europe

If you want to return an item/items from your order, please send a notification of return to our Customer Service team (info@bamboofamily.fi). Include your name, order number and phone number and which items you want to return in the return notification. Once we have received the notification, we will send you the shipping label and instructions by email. The cost of the return is 20 EUR which will be deducted from the refund. You will also receive the instructions for returns along with your order. 

  

Delivery problems and faulty products 

Should you not receive your package or if an item was damaged in transport or if the item ordered is faulty, contact us immediately by email info@bamboofamily.com. If the package was damaged in transport, a claim must also be made with the shipping company.

Notifications of faulty items must be made within 14 business days of receiving your order. 

 

Other

We reserve the right to change our terms and conditions. Customers should familiarize themselves with the terms and conditions before placing an order. 

Finland´s Alftoy Oy handles all customer information confidentially and does not disclose customer information to unnecessary third parties. If customer information is forwarded to a third party, it is according to the terms above, for example to the payment providers.

These Terms shall be governed by and construed in accordance with Finnish law.

 

Force Majeure:

Finland´s Alftoy Oy shall not be liable to the Customer for not fulfilling the Terms due to causes which are beyond the control of Finland´s Alftoy Oy, (such as war, acts of government, strikes, natural disasters or other causes of a similar nature) for the duration of such events. In these cases, the Customer shall not have a right for compensation from Finland´s Alftoy Oy for breach of contract.

 

 

Liquid error: Could not find asset snippets/upsell-now.liquid
Finnish